Fructul goji este o sursă excelentă de antioxidanți

Fructul goji a fost folosit în medicina tradițională chineză de peste 2000 de ani. Unele legende afirmă că boabele goji au fost consumate de călugări în Muntii Himalaya cu mii de ani în urmă, pentru a îi ajuta la meditație și pentru a obține o mai mare vitalitate, energie și rezistență.

Scăzut în calorii, fără grăsimi, o bună sursă de fibre si un aliment bogat în antioxidanți, beneficiile goji includ capacitatea de a vă ajuta să luptați impotriva bolilor, să vă gestionați în mod eficient greutatea și să experimentați o mai bună digestie.

Avantajele consumului de Goji

Fructele Goji au fost cercetate extensiv pentru capacitatea lor de a genera sentimente generale de bine, de a îmbunătăți trăsăturile neurologice / psihologice, de a susține mai bine sănătatea gastrointestinală și funcțiile intestinale și de a ajuta la construirea unor sisteme musculo-scheletice puternice si sănătatoase.
Sunt ușor de adăugat la mese pentru a crește nivelul de energie și performanță. O gustare excelentă cu conținut ridicat de boabe goji oferă o doză bună de fibre, peste 20 de vitamine și minerale diferite și, bineînțeles, o multitudine de antioxidanți.

Beneficiile Goji includ capacitatea de a trata în mod natural diabetul, hipertensiunea, bolile infecțioase și bolile comune precum frigul sau febra. În mod tradițional, au fost folosite și pentru combaterea depresiei și a anxietății sau a altor tulburări de dispoziție. Sunt o sursă excelentă de antioxidanți cunoscuți sub numele de beta-caroten, plus alți fitonutrienți care ajută la protejarea sănătății pielii și a ochilor. Datorită capacității lor de a reduce glucoza din sânge, de a regla nivelul colesterolului și de a menține trigliceridele la un echilibru ideal, acestea sunt, de asemenea, prezentate pentru a preveni bolile de inimă.

Oferă un nivel ridicat de antioxidanti și nutrienți

În ceea ce privește cantitatea de antioxidanți din fructele goji, ele au o valoare ridicată, ceea ce indică capacitatea lor excepțională de a reduce stresul oxidativ. De asemenea ajută la stimularea sistemului imunitar, protejează organismul de niveluri ridicate de inflamație și luptă împotriva daunelor provocate de radicalii liberi.

Unul dintre avantajele surprinzătoare pentru consumul de goji este că fiecare porție are aproximativ patru grame de proteină pe servire și 18 aminoacizi diferiți, plus peste 20 de alte minerale, inclusiv zinc, fier, fosfor și riboflavină (vitamina B2). Fructele goji oferă mai mult beta-caroten decât morcovii și mai mult fier decât soia, ceea ce le face o sursă excelentă pentru a ajuta la reducerea deficitului de fier.

Cum să utilizați boabele de goji?

Majoritatea supermarketurilor vând fructe uscate goji preambalate. Dar le puteți găsi și proaspete. Amestecați-le în cereale pentru micul dejun, în iaurt sau beți-le ca suc sau ceai.

Goji fructe de padure, de asemenea merg servite cu carne de porc sau curcan, adăugând o dulceață savuroasă la feluri de mâncare consistente. În plus, conținutul lor de vitamina C vă ajută organismul să absoarbă fierul cărnii.

Consumul de două sau mai multe porții de fructe pe zi este de obicei recomandat pentru beneficii optime pentru sănătate.

Care sunt riscurile în consumul fructelor de Goji?

Ca toate fructele uscate, fructele goji conțin zahăr într-o cantitate mică, astfel controlul porției este important – și ele nu sunt neapărat alegeri bune pentru persoanele cu dezechilibre ale zahărului din sânge.

Persoanele care utilizează diluanți sanguini sau iau medicamente diabetice pot avea, eventual, o reacție negativă dacă mănâncă o cantitate prea mare de boabe goji. În ceea ce privește alergiile, fructele goji nu sunt un alergen comun și sunt un aliment potrivit și pentru copii.

Nu exista comentarii

Publica un comentariu