Trendul de creștere al notorietății și consumului de goji în lume

Fructele de goji au devenit un statement al sănătății omului modern. Aceste fructe aparțin genului Lycium și sunt de două soiuri: Lycium barbarum și Lycium chinense. Fructele de goji sunt originare din China și au o istorie lungă de consum și utilizare în medicamentele tradiționale. Acestea au câștigat popularitate pe scară largă în țările dezvoltate, datorită profilului vitaminic, nutrițional și antioxidant prolific.

Tendințele globale ale fructelor Goji și premise de piață

Driverul principal al pieței de fructe goji constă în beneficiile pentru sănătate pe care le oferă aceste fructe. Ele sunt o sursă bună de fibre și au un conținut redus de calorii și grăsimi. Datorită acestor proprietăți, fructele sunt din ce în ce mai folosite în managementul greutății și al produselor și suplimentelor digestive. Goji sunt, de asemenea, considerate produse ideale pentru persoanele care suferă de hipertensiune arterială, tulburări de anxietate, diabet și boli comune, cum ar fi frig și febră.

Piața fructelor goji este segmentată pe baza cererii și a tipului de produs

Piața este segmentată în continuare în produse alimentare și băuturi, produse terapeutice sau farmaceutice, produse de îngrijire personală și altele. Segmentul de produse alimentare și băuturi ocupă o cotă de piață semnificativă datorită utilizării crescute și crescânde a fructelor de goji. Mai multe băuturi care folosesc fructe de goji se bazează pe profilul său vitaminic și antioxidant. Produsele de îngrijire personală reprezintă o piață cu o evoluție rapidă, datorită creșterii cererii consumatorilor de ingrediente naturale, sigure și eficiente în produsele cosmetice.

Pe baza tipului de produs, piața este segmentată în fructe, sucuri și produse prelucrate. Segmentul direct al fructelor este în continuare segmentat în fructe și fructe uscate. Segmentul de produse prelucrate este segmentat în continuare în piureuri, extracte lichide, extracte de pulbere și altele. Consumul de fructe de pădure goji prelucrate se datorează, în principal, creșterii utilizărilor în produse alimentare și băuturi, produse terapeutice și de îngrijire personală. Fructele de goji sunt utilizate în principal în formă lichidă.

Goji – Segmentarea pieței regionale

China domină piața în termeni de producție, cultivarea acestor fructe fiind principala sursă de venit în mai multe provincii din nord – vestul Chinei. Capacitatea de producție a fructelor de Goji proaspete, a crescut, însă, în Europa, deoarece consumatorii au maximizat cererea pieței. Astfel, Europa a devenit o locație predilectă dezvoltării de culturi goji bio.

Consumul de fructe goji ca parte a produselor alimentare se bazează pe creșterea consumului de fructe exotice, sănătoase și naturale. Această cerere de fructe goji este deosebit de puternică în America de Nord și în țările Uniunii Europene. Consumul istoric ridicat al fructelor din Asia este, de asemenea, semnificativ, dar se bazează în mare parte pe consumul direct de fructe și sucuri.

Segmentele și subsectoarele pieței, precum și tendințele dinamice ale pieței, oferta și cererea, dar și mărimea pieței sunt criterii demne de luat în calcul la momentul debutului unei astfel de afaceri în România. Provocările continue și peisajul competitiv merg mână în mână cu progresele tehnologice adoptate și de plantația de Goji Bio Brașov.

Nu exista comentarii

Publica un comentariu